torsdag 12. februar 2009

Slik lager du dine egne stempeltrykk











6 kommentarer:

  1. Kjempe flott forklaring Hilde :)
    Du er en mester på data stemmpel!
    Klem Isse

    SvarSlett
  2. Takk for det Isse *klem*
    Jeg bare elsker å lage slike stempel, eneste problemet er at jeg stopper litt opp for ordtak å bruke hehe

    SvarSlett
  3. Hei jeg syntes også at det var en fin forklaring, men går det ann at vi kan bruke det uten om på dataen..? sånn at vi kan skrive det ut og sånnt eller..? fra maria :)

    SvarSlett
  4. Hei Maria :-)

    For å lage de selv må du nok bruke dataen.
    Men de som jeg allerede har laget å lagt ut her kan du bare printe ut og bruke ivei..

    Slik gjør du da:

    1. Klikk på "stempeltrykket" du vil ha

    2: Høyreklikk på musa

    3: Velg "lagre bilde som"

    4: Skriv navnet du vil kalle stempeltrykket ditt og velg lagre

    5: Så går du der du har bildene på datamaskinen din, og vips der ligger bildet av stempeltrykket.

    6. Du kan da velge å bare printe det ut med en gang, men kan da kanskje være litt for stort til det du skal bruke det til.

    Men hvis du går i Word foreksempel, og velger "sett inn bilde", så kan du gjøre bildet større eller mindre der..

    Lykke til :-)
    Bare spør hvis du lurer på noe.
    Og trenger du et motiv engang, noe spesiellt, med navn på eller noe så bare gi meg et wink, så lager jeg til deg jeg vettu, å sender det på mail.

    Hilde

    SvarSlett
  5. Hei jeg lurte på om du kanskje ville sende meg et motiv..? så jeg kan se på det å se hvordan du gjor det. vennlig hilsen maria :)

    SvarSlett
  6. Dette visste jeg ikke, Jammen glad jeg kikket innom her =)

    SvarSlett

Hei :-)
Håper dere tar dere tid til og legge igjen en liten kommentar når dere først titter innom.