mandag 19. mai 2008

Mine hjemmelagde stempeltrykk
































3 kommentarer:

  1. Hei!
    Så flotte trykk du har laget <3 og så vil du dele de med andre.. Tusen takk!
    Skal linke til deg på siden min :o) *klem*

    SvarSlett
  2. Sitter å titter på dine Hjemme lagde stempler. Og brått ser jeg to som jeg selv har laget. Så koselig at du har likte og lagt de ut på siden din. Jeg tenker da på de med : Kom en prinesse til helt riktig adresse.

    SvarSlett
  3. Hanko det var virkelig ikke meningen å ta dine for mine altså. Jeg har to mapper på pc-en her, en der jeg har de jeg har laget og en mappe der jeg har sikkert 100 stk som andre har laget. Jeg har hele tiden bare lagt ut det jeg har laget, og da har disse to beklageligvis havnet i den mappen.
    Jeg skal selvfølgelig fjerne disse to, da jeg ikke har laget dem selv.

    Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det må jeg si.. Jeg har laget lovlig mange stempeltrykk etterhvert, så beklager at disse to snek seg inn som mine.

    Men flotte er de uansett :-)

    SvarSlett

Hei :-)
Håper dere tar dere tid til og legge igjen en liten kommentar når dere først titter innom.