onsdag 19. november 2008

Hjemmelagde julekos-poser




11 kommentarer:

  1. Disse faller vel i smak:)
    Flotte stempeltrykk du har laget:)

    SvarSlett
  2. Takk for det Britt Torunn :-)
    Og de falt i smak ja hehe

    SvarSlett
  3. Åååååh ... for noen flotte poser. Sånne fikk jeggu jeg lyst å lage også.

    Og du, fikk litt angst når jeg så telleren din. :ler:

    Ha en flott helg!

    Heidi

    SvarSlett
  4. Hei Heidi..

    Takk for hyggelig tilbakemelding.
    Og du, jeg svetter selv når jeg ser telleren jeg hehehe

    SvarSlett
  5. Kjempe koslige julekos poser du har laget :o)

    SvarSlett
  6. Så koselige julekose-poser du har laget :)

    SvarSlett
  7. Takk for det jenter..De falt i smak hos mannen på jobb ihvertfall :-D

    SvarSlett
  8. Oi, det der så litt for godt ut :) Nydelig pyntet!

    SvarSlett
  9. Så utrolig flotte godteposa du har lagd då :D Dei likte eg!! :)

    SvarSlett
  10. hihi skjønner godt at de ønsker denne som en fast tradisjon hvert år.

    Artig å se en annan variant. Du har fått laget din egen vri på den.

    Nok en gang nydelig...som alt du lager :-)

    SvarSlett
  11. Takk for hyggelig kommentar Solsiv :-)

    SvarSlett

Hei :-)
Håper dere tar dere tid til og legge igjen en liten kommentar når dere først titter innom.